هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

این روزهای ما

1395/12/18 0:10
نویسنده : مامان طیبه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته زندگیم و آلوچه های کوچولوی مامان

آرزوی من سلامتیه شماست امیدوارم که همیشه خوب باشید ولبتون خندون باشه1193378111-846.gif

دخترماهم تو کنارمی وبخاطر لبخند روی لبهات خدارو شکر میکنم اما از نی نی های خوشگلمون بی خبر

بودم چون هنوز تکون نمیخورن که کامل حسشون کنم دیروز سونوی غربالگری داشتم و واقعا ازاینکه

هردوتا نی نی رو دیدم وخدا رو شکر جفتشون سالمن خیلی خوشحالم36_4_15.gif

مامان فدای اون دست وپای کوچولوتون بشه خوشگلای من وای خدا چقدر کوچک بودید عزیزای دلم.

وقتی عکس سونو رو دیدم کلی ذوق کردم ایشالله جنسیت بعد عید معلوم میشه.

اینم چندتا عکس از جیگر مامان

                    

این لباسش کار خودمه که شامل ( تل وکفش ودامن وطراحیه روی لباس ) دستم درد نکنهخندونکقه قهه

              

              

قربون خرگوش کوچولو برم که وقتی صورتت نقاشی شد کلی ذوق کردیخندونک

اینم دوقلوهای افسانه ای عسل های مامان

           

خدایا خانواده 5 نفره مارو حفظ کن آمیییییییییین.

خدایا ممنونتم بابت این همه خوشبختی که بهم دادی

            

           

                

                 

                 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آزی
18 اسفند 95 6:29
به به چه خوشگل الهیییی😍😍😍🌹🌹🌹