هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

خبرخوش

1395/12/5 21:17
نویسنده : مامان طیبه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونم دختر قشنگم

الهی که همیشه حالت خوب باشه ولبات بخنده عزیزم چون وقتی میخندی انگار

دنیا رو بهم میدن

وقتی خدا تورو به من وبابایی هدیه کرد از خوشحالی داشتیم بال درمی آوردیم

واسه همین همیشه خدارو بخاطر داشتن تو شکر میکنم ممنونم از خدا که انقدر

خوشبختم که فرشته کوچولویی مثل تو ومرد مهربونی مثل باباتو بهم داده عزیزم.

راستی مامانی میخوام یه خبر خوشحال کننده والبته شوکه کننده رو بهت بدم

خوشگلم ما قراره دوباره نی نی دار بشیم

والبته شوکه کننده اش اینجاست که قراره دوتا نی نی داشته باشیم یعنی دوقلو

وای من که خیلی خوشحالم عزیزم بابا مرتضی هنوز باورش نشده ومن هنوز به شما چیزی

نگفتم چون اگه از الان بفهمی خیلی انتظار میکشی قشنگم ومنتظرم تا وقتی که کوچولوهامون

حرکت کنن وشما بتونی حسشون کنی بعد بهت بگم ماه منشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

شماخیلی نی نی دوس داری دخترم قبل از اینکه مامانی حامله بشه همیشه میگفتی مامانی

بریم دوتا نی نی بخریم یه آبجی بخریم ویه داداش فکرکنم خدا خیلی دوست داشته که بهمون

دوتا نی نی داده جیگرم چون نه تو خانواده پدری نه مادری دوقلو اصلا نداشتیم حالا هممون

ذوق زده وشوکه ایم l35.gif

خدایا بابت میوه های قشنگ زندگیم ممنونتم هزاران بار شکرت میکنم بخاطر این همه

خوشبختی وآرامش

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

حس مبهم
6 اسفند 95 10:29
سلام مامان طیبه جون خوبی مبارکت باشه راسی مرسی به وبم سر زدی راسی 9روز از منو بارداریم جلوتری ولی من هنوز نرفتم سونو ببینم یه قلو یا دوقلو یهو ته دلم رفت نکنه منم دوقلو داشته باشم اخه هنوز کوچولوم10ماهشه
مامان طیبه
پاسخ
سلام مامانی ممنون که به ما سرزدی عزیزم انشالله که هرچی باشه صحیح وسالم باشه عزیزدلم