هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

دختربازیگوش من

1393/11/25 23:54
نویسنده : مامان طیبه
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه مامان سلام نازدونه من.محبت

فدای پرنسسم بشم که انقدر قشنگ با مامانش حرف میزنه.

گلم کلمه های ( ماست و آش ) ومیتونی بگی هروقت گرسنه میشی میگی ( آش بده )

یا میگی ( ماشت بده ).وقتیم خوراکی میبینی میگی ( بَه بَه بده )

مامانی دوغ خیلی دوس داری هروقت ببینی میگی ( دوغخخ ) آخرشو یه جوری میگی

نمیتونم بنویسم آلوچه من.

همه میوه هارو دوس داری اما به خیار خیلی علاقه داری البته بیشتر دوس داری با دندونات

گازبزنی و تیکه تیکه کنی فکرکنم چون صدامیده خوشت میاد.

وقتی موز میبینی میگی ( موژ بده ) یعنی من عاشق این ( بده ) گفتنتم هرچی میخوای

یه ( بده ) بهش اضافه میکنی.

همه غذاهارو میخوری اما دیگه به فرنی وحریره بادوم و غذاهایی که شیرینن علاقه ای

نداری.تخم مرغم که عاشقی.خداروشکر با غذاخوردنت مشکلی ندارم هروقت گرسنه ات

میشه سریع میای سرسفره میشینی یا بهم میگی.

عشقم شما همیشه شبا 10 شب میخوابی و 11 صبح بیدارمیشی.دیروزشما 9 صبح

بیدارشدی ومن وبابایی هنوز خواب بودیم داشتی بلندبلند واسه خودت حرف میزدی که

بهت گفتم هیسسسس بابا خوابیده ساکت شدی چند دقیقه بعدش قناریمون شروع

کرد به آوازخوندن دیدم شما جوجو رونگاه میکردی میگفتی سسسسس بعد میگفتی

(بابا آبیده ) یعنی بابا خوابیده. منو بابایی انقدر بهت خندیدیم قربونت برم نانازم که انقدر

به فکرباباتی.

مامانی چندروز پیش قفس قناری رو آوردم پیشت تا جوجورو ببینی شما یهو گفتی

( پیشش) هرکی ومیخوای بترسونی اینومیگی بیچاره قناری ترسید تندتندبال میزد شما

فقط میخندیدی که من گفتم جوجو ترسید دیدم جیگرمامان میگه ( تَشید ) یعنی ( ترسید )

الان هرکی ومیترسونی میگی ( تَشید ).

اینم چندتا عکس از دخترناز ودوست داشتنیم.

گلم اینجا میخواستیم بریم بهشت زهرا سرخاک مامانی قبلش رفتیم امامزاده علی اکبر.

فدای قلب مهربونت که انقدر قشنگ ضریح ومیبوسی

                                 

  عسلم اول تسبیح وبرمیداشتی

                         

بعد مینداختیش زمین میگفتی ( اُتاد )

                           

بعد اینجوری نگام میکردی و میگفتی ( بِده )

                         

و خوشگل مامان در حال بازی کردن با مورچه بیچاره(آخرشم زیر دستت له شد) 

                         

بعداینکه رسیدیم خونه هستی جون وبردم حموم چون حسابی خودشو خاکی کرده بود.

نفسم میبینی موهات چه بلند شده اما چون پشت موهات فرمیشه میره بالا.

                          

وخواب ناز فرشته کوچولوی من که معصومانه خوابیده.

                              

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان افسانه
28 بهمن 93 1:48
سلام عزیز دلم فدای ماه حرف زدنت بشم عشقولکم معلومه مثل دنیای من هزار ماشاالله خوش خوراکی خدا رفتگانتون رو رحمت کنه الهی همیشه کنار هم خوشیخت و سلامت باشین قند من فدای موهات چه خوابی فرشته من بوووووووووووووووووس برای دوست گلمو نی نی ماهش
مامان طیبه
پاسخ
سلام افسانه جون ممنون از لطفت که انقدر زود به ماسرمیزنی خدا رفتگان همه روبیامرزه گلم هزارتا بوووووووووس واسه خاله مهربون ودنیا جون
مامان لیدا
28 بهمن 93 3:17
قبونش بشم که انقد شیرین صحبت میکنه این خانوم عسل
مامان طیبه
پاسخ
خدا نکنه عزیزدلم بووووووووووس
مامان هستیا
28 بهمن 93 7:18
سلام عزیزم فدای ماشت گفتنت شم شما کوچولوها عین همین انگار هستیا هم دوغ خیلی دوست داره و خیار خیلی می خوره البته بیشتر خیارو رنده میکنه میریزه بیرون می بوسمت عسلمفدای اون هیشش و تشید گفتنت
مامان طیبه
پاسخ
سلام دوست خوبم خدا نکنه پس هستیا هم مثل دخترمنه از بس که شیطون و ووروجکن ایشاالله خدا حفظشون کنه این شیطون بلاهارو
مامان الیار
28 بهمن 93 7:40
الهی قربونت بزم که اینقدر شیرین زبونی. آفرین عزیزم که غذاتو خوب می خوری و مامان و اذیت نمی کنی. عکسات هم خیلی خوشگلن.
مامان طیبه
پاسخ
مرسی خاله جون شماخیلی مهربونید چشماتون قشنگ میبینه
مامانی اریان
28 بهمن 93 19:46
وای خدا فداش بشم این هستی جونو چقد بزرگ شده خیلی وقته نیومدم وبتون ببخشید به خدا سرم خیلی شلوغ شده ای جونم چقد قشنگ حرف میزنه اریان الان یه سالو دو ماهشه فقط بابا و مامان میگه و قند و بیا و بریم دوست دارم زود به حرف بیاد چه کیفی میده هستی جونو خیلی وقت بود ندیده بودم ماشالله چه بزرگ شده افرین خاله جون که اینقدر خوب غذا میخوری
مامان طیبه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم با این بچه ها مشغله زیاده ایشاالله آریان جونم کم کم یاد میگیره و مثل دختر من از صبح تا شب حرف میزنه. بووووووووس واسه آریان جون ومامان گلش
مامان دخمل طلا
30 بهمن 93 21:38
ای جونم عشق خاله چه ناز حرف میزنه هزار ماشالله حتما اسپند براش بدود بووووس
مامان طیبه
پاسخ
چشم عزیزم یه دنیا بوووووس واسه خاله نازم ورقیه جووووون