هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

چقدر زود گذشت.........

1395/12/3 23:12
نویسنده : مامان طیبه
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

چقدر این دوسال سخت گذشت نبودن مامانی وبابایی واقعا سخت بود

وقتی خنده تو بابا مرتضی رو میبینم روزی هزار بارخدا رو شکر میکنم که شماها رو دارم

اگه یه وقتایی غر میزنی یا اذیت میکنی بهت حق میدم چون دوسال از زندگیه شیرین ودوس داشتنیت و توی ناراحتی وغم وغصه گذروندی.

برای مامانی وبابایی واقعا زود بود که از پیشمون برن هممون از نبودشون داغون شدیم عزیزم.

مامانی شهربانو 9 / تیر / 93 از پیشمون رفت که اول ماه رمضان بود.

بابایی رضا هم 12 / آبان / 94 از پیشمون رفت که 20 ماه محرم بود.

قربون دلاتون برم که انقدر پاک بودید که توی این ماه های عزیز رفتید.

 

                   

خیلی دوستون دارم مامان وبابای مهربونم واقعا دلم تنگه براتون.هیچوقت محبت ها وخوبیاتون رو فراموش نمیکنم برام دعا کنید عزیزای دلم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)