هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

بدون عنوان

1394/7/23 17:31
نویسنده : مامان طیبه
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همهniniweblog.com

چقدر زندگی قشنگ است داشتن دختری که این همه محبت دروجودش دارد وداشتن همسری که

حتی جانش را برایت میدهد روز وشبم را درکنار این دو میگذرانم بدون اینکه حتی لحظه ای به ثانیه ها

فکر کنم عمر چه زود میگذرد ای کاش تمام لحظه های عمرمان را با محبت وخوبی کردن ولبخند بگذرانیم

خدارا شاکرم که این همه لطف ومحبت به ماهدیه کرده خدا جونم ممنونتم niniweblog.com

                          niniweblog.com

بابا مرتضی جون به مناسبت از شیرگرفتن واز پوشک گرفتن خانومی هفته پیش کیک خرید که خانوم

کوجولوی ما کلی ذوق کرد niniweblog.com آخه جوجویی عاشق کیک وتولده روزی چندبار باهم دیگه

شمع روشن میکنیم وتولد میگیریم وهستی ام میگه ( تَبَلُد تَبَلُد تَبَلُدِت مُبالَک )  niniweblog.com

فدای حرف زدنت برم عشقم.

اینم عکس هستی جون با کیک که خیلی خوشحاله niniweblog.com

                           

            niniweblog.com

دخترگلم شما دقتت خیلی زیاده یعنی خیلی باهوشی هروقت مامان یه لباس نو یا هرچیزی که ندیده

باشی ومامان بپوشه سریع میگی ( لِباشِت چه خوشِله ) کوچیکترین تغییری که تو خونمون یا هرجای

دیگه ببینی زودی میفهمی ممکنه من متوجه نشم اما شما زودی میبینی ومیگی.

مادرجون واست یه لباس بنفش خریده وقتی تنت کردم خیلی خوشحال بودی niniweblog.com

مبارکت باشه گلم.اینم عکست که وقتی گفتم پاتو بنداز رو پات اینجوری ژست گرفتی.

                             

                             

این عکس هم واسه امروزه که دخترم 1 سال و10 ماه و25 روزشه

                           

                         niniweblog.com

جمله های بامزه:

دیشب بردمت هیئت مامانی وقتی مداحی میکردن وهمه سینه میزدن دیدم شما بلند شدی وگفتی

( مامانی نانای کنم ) گفتم نه ولی شروع به رقصیدن کردی همه خندشون گرفته بود.

بعضی وقتا که اذیت میکنی واعصاب مامانی وبهم میریزی مثل دیروز وقتی دعوات میکنم میگی(برم

باباجون بگم اگه بُکُشَتِت )بعد میگی اِه ه ه ه ومیری.niniweblog.com

                       niniweblog.com

راستی دوستان فرارسیدن ماه محرم ماه عزای امام حسین(ع) رو به همه تسلیت عرض میکنم امیدوارم

به حق همین ماه عزیز هرکس هرحاجتی داره به خواستش برسه آمیییییییین.

                                        

               

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان لیدا
27 مهر 94 19:42
عزززیز دلم ماشالا به شما که انقدر باهوشی خاله
مامان سمانه و بابا حسین
11 آبان 94 23:52
خانم خوشگله از شیر گرفتنت مبارک دیگه ماشاالله خانمی شدی