هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

این روزهای ما

1394/7/7 17:59
نویسنده : مامان طیبه
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی niniweblog.com

حال این روزهای ما خیلی خوبه این چند وقتم که نبودم اتفاق خاصی نیوفتاده بود نت نداشتم ویکم تنبلی

باعث میشد که نیام سربزنم.خدارو واسه داشتن روزهای قشنگ زندگی شکرمیکنم.

دختر ووروجک من چه زود بزرگ شد باورم نمیشه اما هم بلبل زبون شده هم شیطون در کنار

شیطنت های شیرینش اذیت هاییم داره که من باید اون هارو هم قبول کنم.niniweblog.com

                                   niniweblog.com

وای مامانی خیلی خوب حرف میزنی یعنی کامل صحبت میکنی وهمه چیز میگی کافیه کسی یه کلمه

جدید بگه سریع تکرار میکنی فدات شم همه میگن خیلی زود حرف زدی الان جمله های 4 یا 5 کلمه ای

میگی ماشالله خیلی باهوشی باید واست اسپند دود کنم ماهم با این زبونت niniweblog.com

                                  niniweblog.com

راستی خوشگلم یک ماهی میشه که از پوشک گرفتمت خودت دیگه یاد گرفتی جیش داشته باشی

شلوارتو در میاری وحتی بعضی مواقع خودت میپوشی خیلی دوس داری خودت کاراتو بکنی ومستقل

باشی منم مانعت نمیشم وتشویقت میکنم جیگرم.انشالله یکی دوروزه دیگه از شیرمیگیرمت.

هستی دخترخوب وباهوشیه اما بعضی وقتا اذیت کردناش وشیطنت هاش به اوج میرسه که من دیگه

کم میارم.من خودم خیلی صبورم اما از وقتی که مادرم فوت کرد خیلی بی حوصله شدم فکر کنم

زمان همه چیز ودرست کنه.خدارو شکر همسر مهربونی دارم که همیشه منو آروم میکنه البته

بچه های الان همشون شیطنتاشون زیاده.

اما مامانی با همه این کارات من عاشقتم و جونم و واست میدمniniweblog.com

                                                          niniweblog.com

اوایل شهریور بود که رفتیم شمال یه سفر چهار روزه خیلی بهمون خوش گذشت شب قبل از رفتنمون

هستی یکم سرما خورد اما ما برنامه ریزی کرده بودیم ورفتیم یه چندباری غر میزد  niniweblog.com  اما وقتی

دریا میرفتیم همه چی یادش میرفت آخه بچم آب ندیده دیگه niniweblog.com

اینم یه سری از عکسهای گل دخترم:

                   

                              

وقتی موج دریا رو میدید اینجوری میدویید niniweblog.com

                   

اینجاهم که با بابا مرتضی جون شن بازی میکردی وروی پای بابایی رو پراز شن کردی niniweblog.com

                          

وقتی هستی جون وسط دریا هوس شیر خوردن میکنه ودنبال جی جی میگرده وقیافش اینجوری

میشه ومیخواد گریه کنه niniweblog.com

                                قربون اون صورت ماهت برم عزیزدلم که همه جاتو پراز شن کردی.

                                

واینم چندتا عکس از هستی جون وباباییه مهربوووون  niniweblog.com  

                    

                 

                                          

خیلی خیلی دوستون دارم عشقای زندگیه من محبت

             

                                                                     

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان افسانه
17 مهر 94 1:06
سلام دوست ماهم کاملاااا درکت میکنم منم بعضی وقتا از دست دنیا میخوام گریه کنم ولی خوب قشنگیه بچه به شیطنتهاشه واقعا از دست دادن مادر خیییلی سخته ولی طبیعت زندگی جاری بودنشه و زمان کم کم التیام قلب ادما میشه و یواش یواش به نبودنشون عادت میکنیم خدا رو شکر که سفر خییییلی خوش گذشته یه بووووس گنده از هستی جونم بکن
مامان طیبه
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که دوست مهربونی دارم که منو درک میکنه امیدوارم که هیچکسی داغ مادر نبینه وهمه مادرها همیشه سلامت باشن. شماهم دنیا جوووونمو ببووووووووووووس