هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

ازشیرگرفتن عسل خانوم

1394/7/15 16:36
نویسنده : مامان طیبه
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام niniweblog.com

من تصمیم گرفتم که یکشنبه هستی جون واز شیر بگیرم ودیگه بهش شیر ندم. وبرای از شیر گرفتن

سراغ کتاب حلیة المتقین رفتم. خواهرشوهرم با این روش دخترشو از شیر گرفته بود ومیگفت خیلی

خوب وراحت بود. من هم به همه مامانهای گل توصیه میکنم که حتما از این روش استفاده کنند.niniweblog.com

توصیه کتاب حلیة المتقین که خیلی نتیجه میده ( به همراه فرزند خود به امامزاده ای بروید ویک مقدار

انار دون شده به فرزندتان بدهید وقتی که انار رو خورد از هر دو سینه کامل به او شیر دهید وبعد ثواب

شیر دادن خود را به مادر حضرت علی اصغر(خانوم رباب ) هدیه کنیدودعا کنید و با نیت قلبی بخواهید که

کمکتون کنه ودیگر به فرزندتون شیر ندهید حتی در شب )

من امتحان کردم وهمه این کارها رو انجام دادم واقعا خوب بود چون هستی به شیر من خیلی وابسته

بود مطمئن بودم وقتی از شیر بگیرمش خیلی اذیت میکنه ومجبور میشم که دوباره بهش شیر بدم اما

با این روش خیلی راحت گرفتمش فقط روی سینه ام چسب زدم که وقتی میبینه میگه اوف شده اَخ شده

وبدون گریه میره. شب ها فقط یکبار چشمشو باز میکنه میگه جی جی اوف شده دوباره میخوابه.niniweblog.com

الان چهار روز میشه که گرفتمش و غذاهاشو خیلی خوب میخوره دقیقا از روز یکشنبه  11/ مهر دختر

گلم دیگه شیر نخورده فقط ظهروشب که میخواد بخوابه چون هیچوقت بدون شیر نمیخوابیده یکم

واسش سخته وروی پام میخوابونمش وتکونش میدم که بخوابه ولی توی روز شاید اصلا یکبارم یادش

نیوفته.

خب دختر ماهم دیگه بزرگ شده هم دیگه شیر نمیخوره هم دیگه پوشکش نمیکنم خودش خیلی

حواسش هست که یه وقت جیشش نریزه وسریع میگه ومنم دیگه به هیچ عنوان پوشکش نمیکنم

حتی بیرون از خونه ومهمونی چون دخترم خیلی باهوشه فداش بشم الهی niniweblog.com

هستیه مامان عاشق نقاشی کشیدنه وهرجا خودکار یا مداد با یه تیکه کاغذ ببینه سریع شروع به

نقاشی کشیدن میکنه niniweblog.com وخمیر بازی هم یکی از بازیهای مورد علاقشه که من تازگیا کشف

کردم ممکنه روزی 4 الی 5 ساعت فقط خمیربازی کنه وتنها چیزهایی که کامل درست میکنه توپ و

مار هست که وقتی درست میکنه کلی ذوق میکنه niniweblog.com 

البته یکم خمیرو تیکه تیکه میکنه ومیچسبونه بهم ومیگه مامان پیشی درست کردم یا گاو درست

کردم و ممکنه هیچ شباهتی هم نداشته باشه ولی من تشویقش میکنم. niniweblog.com

جمله های بامزه:

یه هفته پیش وقتی هستی رو میبردم بیرون پوشکش میکردم وچون پوشک بود خیالش راحت بود

وجیشش رو نمیگفت یه روز که تو پوشکش پی پی کرده بود بهش گفتم چرا دستشویی کردی عیبه

به مامان نگفتی گفت: ( مامان پوشک داشتم اِشتال نداله جیش کَدَم ) niniweblog.com

دیروز خونه خواهرشوهرم بودیم وقتی داشتم میومدیم خونه دخترش جلوی در وایساد وگفت نمیذارم

برید همینجا بمونید هستی میگفت بریم ولی اون نمیذاشت یهو دیدم هستی میگه ( آجی برم آپول

بیزنم بیام ) انقدر خندیدیم که این ووروجک داشت دخترعمشو گول میزد که بریم niniweblog.com

اینم یه عکس از اولین شبی که گل خانوم بدون شیر خوابید واقعا دلم به حالش میسوخت اما چون بعضی

مواقع شیر رو به غذا ترجیح میداد و وابسته شده بود ومنم خیلی ضعیف شده بودم تصمیم گرفتم که از

شیر بگیرمش.

                                  

چون جیگر مامان اذیتم نکرد ودخترخوبی بود منم واسش دوتا هدیه گرفتم یه کیف ویه اسباب بازی که

دوسشون داره وماشین لباسشویی روآب میکنه وجورابشو مینداخت توش و روشنش میکرد تا بشوره.

                                  

                   

واین عکس هم هستی جون وفاطمه جون(دخترعمش) تو خونه مادر جون آشپزشده بودن. من قربون

اون تیپت برم مامانی که انقدر قشنگهخندونک 

                                

                         

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان لیدا
18 مهر 94 21:55
هستی جون 2تا پروژه خیلی سختو گذروندیا آفرین مبارک باشه آشپزباشی غذایی که شما درست کنی خوردن داره ای شیطون خوب گول میزنیا جمله آمپول زدن خیلی بامزه بود
مامان طیبه
پاسخ
اره لیدا جون خدارو شکر به خوبی تموم شد دیگه اره دخترم کدبانویی واسه خودش واسم ظرف میشوره تازه جاروام میکنه البته با کلی خراب کاری
مامان افسانه
22 مهر 94 0:17
سلووووم نفس کوچولو مبارکت باشه گلمممممممم دست مامانمی درد نکنه بابت کادوهای نازش فدای حرف زدنت بشم منننننن فدای روی ماهت بوووووووووووووووووووس
مامان طیبه
پاسخ
سلااااااام خاله جونی ممنون خدانکنه شمالطف دارید بوووووس واسه دنیا جونم
مامان
12 آبان 94 12:45
ماشالله به دختر فهمیده و باهوشمون هستی خانوم عزیزم با اجازت من مطلب از شیر گرفت رو توی وبلاگم گذاشتم خیلی مفید بود ممنون