هستی نفس مامان وباباهستی نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
مامانی طیبهمامانی طیبه، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
بابایی مرتضیبابایی مرتضی، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

هستی فرشته کوچک ما

وبلاگ جدید

1393/10/28 22:43
نویسنده : مامان طیبه
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه

بخاطر یه سری از مشکلاتی که بلاگفا داشت ومن از کار کردن باهاش خسته شده بودم مجبور شدم وبلاگمو

عوض کنم آدرس وبلاگ قبلیم http://hastyjooni.blogfa.com   والانم که این وبلاگ ودرست کردم

امیدوارم بتونم باهاش کارکنم.

پسندها (1)

نظرات (2)

هلیا
30 دی 93 18:36
سلام . آره خوب کاری کردی اومدی نی نی بلاگ . و مرسی بابت اینکه اومدی پیشم . خدا هستی جون رو برات نگه داره .
مامان طیبه
پاسخ
سلام گلم آره اینجوری خیلی بهتر شد. خواهش میکنم هلیاجان
مامان هستیا
1 بهمن 93 7:43
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگ جدید مبارک باشه گلم
مامان طیبه
پاسخ
سلام مامانی ممنون ک به ما سرزدی